Le premier jour. - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Felicia Peerenboom - WaarBenJij.nu Le premier jour. - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Felicia Peerenboom - WaarBenJij.nu

Le premier jour.

Blijf op de hoogte en volg Felicia

29 Augustus 2014 | Frankrijk, Parijs

Bonjour!
Na een prima ritje in de Thalys ben ik vandaag heel en wel aangekomen in ‘de lichtjesstad’, Parijs.
De studio waar ik in woon ligt in het 11de arrondissement in Oberkampf, een opkomende hipsterwijk met wat barretjes.
Eigenlijk is mijn woning heel compleet, al is het wat op de ‘Franse manier’ afgewerkt.
Dit weekend ga ik mijn buurt en de stad alvast wat verkennen met moeders, om op maandag voor het eerst naar de uni te gaan voor mijn twee weken durende talencursus.
Daarna zal Florine me gezelschap komen houden als huisgenootje.
Voorlopig ben ik alleen via internet bereikbaar.
Briefkaarten en postduiven worden ook gewaardeerd ;)
Liefs,

8, Cite d’Angouleme
75011 Paris

• 30 Augustus 2014 - 22:35

Bo:

Lief lief Feliesje,

Heeeel veel plezier daar in het zonnige, mooie Parijs. Ik hoop dat je de tijd van je leven hebt daar en enorme avonturen gaat beleven. Ik denk aan je en wens je alle goeds! Zorg goed voor jezelf muisje.

Alle liefs van je ex-kamergenootje.

• 31 Augustus 2014 - 07:43

Lana:

Bonjour mademoiselle!

Wat leuk om nu al een blog van je te lezen :) het klinkt als een goed begin van een heel mooie tijd!
    Heel veel plezier in de stad en bonne chance met de talencursus - is je volgende verhaal helemaal in het Frans?

Xxxx