La fin. - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Felicia Peerenboom - WaarBenJij.nu La fin. - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Felicia Peerenboom - WaarBenJij.nu

La fin.

Blijf op de hoogte en volg Felicia

16 December 2014 | Frankrijk, Parijs

Jongens, het zit er alweer bijna op!

Afgelopen week besefte ik me dat ik nog maar even goed de winkels af moest (voor diegene die je in NL niet hebt) en heb ik lekker geshopt (kleren, cadeautjes, souvenirs). Verder nog naar 3 musea geweest (Musee Cluny; vd Middeleeuwen, l'Institut du monde Arabe; Arabische cultuur en Le Grand Galerie d'Evolution; over de evolutie met veel opgezette dieren). Vond het vooral mooi om te kijken hoe het er van binnen uit zag, niet echt dat ik de onderwerpen zo bijster interessant vind. Oh, en ik ben nog naar een modeshow in Lafayette geweest van de herfst/winter collectie. Helemaal in een speciaal zaaltje op de bovenste verdieping. Tres cool! 't Weekend met Celine bij Angelina (tres chique et parisienne theesalonnetje) en Alex bij Le Quatre temps (winkelcentrum bij La Defense) afgesproken voor een laatste rendez-vous.

Deze week echt alles voor de laatste keer doen :( en inpakken.
't Weekend komt vaders en dan rijden we met z'n drietjes (incl. Florine) maandag weer terug naar NL.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Parijs.

Mijn studie in het fall/winter semester op l'Universite Dauphine in Parijs.

Recente Reisverslagen:

21 December 2014

.

16 December 2014

La fin.

08 December 2014

Decembre a Paris.

01 December 2014

Mijn laatste taak als reisgids.

23 November 2014

It's a jolly good time.
Felicia

Reisdagboek om vrienden en familie op de hoogte te houden van mijn avonturen in Parijs.

Actief sinds 29 Aug. 2014
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 6942

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

Parijs.

Landen bezocht: