Decembre a Paris. - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Felicia Peerenboom - WaarBenJij.nu Decembre a Paris. - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Felicia Peerenboom - WaarBenJij.nu

Decembre a Paris.

Blijf op de hoogte en volg Felicia

08 December 2014 | Frankrijk, Parijs

Ik dacht dat de kerstversiering inmiddels wel geïnstalleerd was, maar de stad stelt mijn verwachtingen (zoals gewoonlijk) weer even bij. Moet ook wel in de lichtjesstad ;) Al was ik niet van plan me aan een kerstboom te wagen.. Er zijn grenzen!

Toch kan ik mijn NLse achtergrond nog niet helemaal achter me laten. Van de week zijn Florine en ik weer naar de NL borrel geweest en hebben we Sinterklaas gevierd door uit eten te gaan bij het Hard Rock Cafe en hebben elkaar een rijmpje geschreven en cadeautje gegeven.

En naast de presentaties, examens, essays, en ander schoolwerk heb ik ook nog even tijd vrij gemaakt om het Chateau Vincennes te bezoeken, wat kerstcadeautjes te kopen in BHV Marais en heb ik er een typische zondag van gemaakt door een mis bij te wonen in de Notre Dame en naar een biologische en vogel-/bloemenmarkt te gaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Parijs.

Mijn studie in het fall/winter semester op l'Universite Dauphine in Parijs.

Recente Reisverslagen:

21 December 2014

.

16 December 2014

La fin.

08 December 2014

Decembre a Paris.

01 December 2014

Mijn laatste taak als reisgids.

23 November 2014

It's a jolly good time.
Felicia

Reisdagboek om vrienden en familie op de hoogte te houden van mijn avonturen in Parijs.

Actief sinds 29 Aug. 2014
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 6926

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

Parijs.

Landen bezocht: