Decembre a Paris. - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Felicia Peerenboom - WaarBenJij.nu Decembre a Paris. - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Felicia Peerenboom - WaarBenJij.nu

Decembre a Paris.

Blijf op de hoogte en volg Felicia

08 December 2014 | Frankrijk, Parijs

Ik dacht dat de kerstversiering inmiddels wel geïnstalleerd was, maar de stad stelt mijn verwachtingen (zoals gewoonlijk) weer even bij. Moet ook wel in de lichtjesstad ;) Al was ik niet van plan me aan een kerstboom te wagen.. Er zijn grenzen!

Toch kan ik mijn NLse achtergrond nog niet helemaal achter me laten. Van de week zijn Florine en ik weer naar de NL borrel geweest en hebben we Sinterklaas gevierd door uit eten te gaan bij het Hard Rock Cafe en hebben elkaar een rijmpje geschreven en cadeautje gegeven.

En naast de presentaties, examens, essays, en ander schoolwerk heb ik ook nog even tijd vrij gemaakt om het Chateau Vincennes te bezoeken, wat kerstcadeautjes te kopen in BHV Marais en heb ik er een typische zondag van gemaakt door een mis bij te wonen in de Notre Dame en naar een biologische en vogel-/bloemenmarkt te gaan.