It's a jolly good time. - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Felicia Peerenboom - WaarBenJij.nu It's a jolly good time. - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Felicia Peerenboom - WaarBenJij.nu

It's a jolly good time.

Blijf op de hoogte en volg Felicia

23 November 2014 | Frankrijk, Parijs

Voel me op dit moment echt een zwerver, maar kom net terug van de kerstmarkt waar ik voor een opdracht van Pop Art voedselverpakkingen ben gaan vragen bij kerststalletjes. Iedereen keek me echt aan alsof ik debiel was en snapte mijn beste Frans niet, maar hee, je moet wat over hebben voor een goed cijfer!

Gisteren mocht ik Esther en Joyce verwelkomen in Parijs en hebben we echt een superleuke dag gehad waarbij ik eindelijk op de Eiffeltoren ben geweest. Alle trappen op naar de 2e verdieping en s'avonds ook nog kunnen genieten van de fonkelende lichtjes. Heel speciaal en leuk om dat ook met anderen te delen :)

De rest van de week was ik een beetje een huismusje, omdat ik het heel fijn vond om weer in m'n kamer te kunnen. Nou moet ik zeggen dat die kamer niet gewend is zo intensief gebruikt te worden want alles gaat om de haverklap kapot (nu is het de wc).

Anyway, nu gewoon nog even goed aan m'n studie en genieten van alle kerstdingetjes die er op m'n pad komen en dan heb ik 't best wel prima volgens mij.